Příští akce

(Zůza - tábor 2007)
Náš partner pro web
Banner

Myšáci mají za sebou další výlet

Myšáci mají za sebou další výlet, tentokráte do Líšného u Malé Skály. V pátek 19. 2. 2010 jsme se sešli na peróně, kde stál malý, jedno-vagónový osobáček. To nás trochu zmátlo. Prvních dvacet minut jsme tedy byli napjatí, sedíme-li ve správném vlaku. Naštěstí jsme seděli správně a ani jsme nepotřebovali Zůzy seznam všech zastávek. Vystoupili jsme na první zastávce za Malou Skálou a vyrazili směrem k sokolovně. Nejistoty o správnosti cesty jsme nechali ve vlaku a bez jakýchkoli problémů jsme našli, co jsme hledali.

Paní v okně nám otevřela ubytovnu a v mnohých z nás se zablesklo. Zrakem i čichem jsme poznali, že už jsme tu kdysi dávno byli. „Tady to znám....Tady jsme hráli soutěž manželů, kdy jsme měli jíst studenou omáčku ze špaget, brrrr...." „A taky jsme se tady s Baludem dívali na zatmění měsíce." „Zatmění měsíce? To je blbost ne?" ...

Batohy jsme si dali do pokojů, vybalili jsme potřebné a sešli se v hlavní místnosti na večeři. Hlavní místnost byla veliká, jak stvořená na tancování. Po večeři se malí kluci na chvíli nějak zabavili, zatímco my „velcí" jsme vymýšleli příhodná slova na dětské aktivity. Jak málo stačilo k naší radosti... Zábava byla v plném proudu. A to jsme ještě nevěděli, že se nasmějeme mnohem více. Dopsali jsme poslední kartičku a svolali kluky na hru Aktivity, kterou jistě všichni znáte. Malí kluci byli šikovní a někteří se i odvážili kreslit, vysvětlovat či pantomimicky předvádět slova určená starším. Zato my starší bychom občas potřebovali lehčí verzi se slovy typu: medvídek, prodavačka, sáňky.... S dětmi jsme vydrželi hrát dvě hodiny, ovšem poté, co odešly na kutě, jsme si dali další dvouhodinovou partičku. Zůza popsala celý papír hlášek, typu: „Malý banán, banáček..."... (viz hlášky)... Od hry nás odehnal čas, který se nebezpečně přiblížil půlnoci, a tak jsme i my odešli do svých spacáků.
V sobotu ráno, po dobré sýrové snídani, jsme se oblékli na ven a vydali se směrem na Pantheon. První cesta nebyla to pravé ořechové, druhá se taky nevydařila, ale do třetice jsme se trefili a podél Jizery jsme došli do Malé Skály až k ukazateli pro Vranov. Poté, co i Kamča zjistila, že Vranov = Pantheon, jsme si vyšlápli zasněženou cestu až k zavřeným branám. Fotečka prosím a hurá zpět přímo do cukrárny. Bohužel cukrárna i krámek měli zavřeno a tak jsme počali hledat něco dalšího, kde bychom mohli utratit naše dvacetikoruny. Zůza nás mezitím opustila, aby šla připravovat oběd a vyzvednout Markétu s Jarynem, naše opozdilce. Majce se nakonec podařilo něco najít, takže každý dostal své lízátko. Cestu zpátky jsme vzali přes Sušky. Honzík s Járou pěkně zlobili, takže je cestou čekalo házení do závějí, koulování a jiné zimní hrátky. Výborný buřtguláš k obědu jsme trávili až do tří odpoledne. Poté jsme se opět vydali ven, do lesa, kde Jaryn připravoval hru pro malé a my jsme mezitím soutěžili, kdo kouličkami zasáhne určené stromy. Kluci pak v Jarynově hře prokázali své znalosti o kouzelných tvorech. Dokonce večer ztvárnili i jejich podoby. Venku bylo opravdu krásně, tak jsme toho využili ještě na eskymáckou honičku a podobné drobné hry. Majka dokonce našla pro Bobra ve sněhu modrý puk:o)... Po večeři nám Zůza dala potřebné materiály na tvorbu masek a my jsme měli za úkol připravit se na masopust. Kočka, morče nebo křeček Alvin, Rampa McKvak, Kachna, Slon, Lev, Žába, Had, Méďa, Králík, ... Všechna tato stvoření pak tancovala, blbla, smála se, zpívala a hrála sardel ..., až nastal čas jít spát. Pro závislé samozřejmě nechyběla i noční partička Aktivit.
V neděli proběhlo, jako obvykle, uklízení, balení, gulášová polévka, svačinka a pro zpestření se hrálo plátýnko, ovocný koš, čísla a posílání zpráv. Nastalo loučení s Líšným a za doprovodu Jarynového pěveckého umu a následně kytarové hudby a Myšáckého zpěvu ve vláčku jsme se rozjeli do svých sprch, van a postýlek.