TOM Myšáci

so
ne

KRONIKA

Tentokrát jsme šli na louku za Vratislavicemi, kde jsme i přes nepřízeň větru pouštěli draky. Počasí se později naštěstí umoudřilo a začalo foukat. Když nás to přestalo bavit, šli jsme ještě na Prosečskou rozhlednu. Pod rozhlednou naneštěstí začalo pršet, takže jsme se museli schovat pod stany, kde jsme si zahráli městečko Palermo. Když přestalo pršet, vylezli jsme na rozhlednu a vrátili se zase zpět do Liberce

Do Tanvaldu jsme jeli vlakem. První pocit z chaty byl velmi pozitivní. Navečeřili jsme se a zahráli si točení mincí. Ráno pršelo a tak jsme hráli vnitřní hry. Hned po poledním klidu jsme se rovnou vypravili k nedaleké rozhledně a nedaleko od ní jsme si zahráli různé hry. Během těchto her jsme se dozvěděli celoroční téma. CESTA DO HOLLYWOODU. Den jsme ukončili hrou městečko Palermo. Ráno jsme si zahráli ještě pár her a pak už následoval jenom návrat do Liberce.

Přijeli jsme vlakem už za tmy a ubytovali jsme se v naší chatě. Večer jsme si zahráli Bang a šli jsme spát. Ráno dalšího dne jsme počkali na Kamču a vyrazili jsme ven. Ale počasí nám opět nepřálo, i přes to jsme došli na Hrubou Skálu, Myší dírou a zpátky přes Adamova lože. Po obědě jsme šli ven a zahráli jsme si hru pašeráky. Večer jsme si ještě zahráli noční schovku a pochutnali jsme si na různých svatomartinských dobrotách. Ráno jsme si zahráli ještě pár her a jeli jsme domů.

Po dlouhé době jsme museli vystřídat slavnostní místo na konání myšáckých Vánoc. Na novou chatu jsme dorazili autobusem, vybalili jsme si a šli na večeři. Po večeři jsme si zahráli městečko Palermo a šli na kutě. Po snídani jsme šli ježdíkovat i přes menší problémy jsme si to užili. Také jsme ozdobili stromeček mrkvičkama a dalšími dobrotami pro zvířátka. Po obědě jsme si ještě zahráli Parlament a šli jsme na prémiové večerní ježdíkování. Pak už jsme šli slavit Vánoce ve vší parádě - poštění lodiček, ochutnávka cukroví, řízek se salátem a samozřejmě dáračky. Ráno jsme si zahráli tradiční bufáky a frčeli zase domů.

Přijeli jsme vlakem v tichém oddílu a vydali se na večeři. Zahráli jsme si Bang a další hry a šli jsme spát s pohádkou od Martina. Ráno jsme šli hned ven a zahráli jsme si hru, při které jsme měli sbírat papírky a strážci nám bránili. Následně jsme si ještě zahráli rozkopávačku a pokračovali jsme na oběd. Odpoledne jsme si ještě zahráli eskymáckou babu. Potom jsme se vrátili do chatky, kde jsme dostali nová trička, protože jsme se zúčastnili projektu od Asociace TOM - Máme to na triku. Zahráli jsme si pár her typických pro Dubici například formulky a šli spát. Ráno jsme si zahráli ještě čokoládu, Radary, Ano pane, ne pane a jeli jsme domů.

Tentokrát jsme kvůli špatnému počasí vyrazili do liberecké botanické zahrady.

Sraz jsme mněli v 10 : 00 na zastávce Fügnerova, odtud jsme vyšli podél tramvaje do Lidových sadů, kde se zahrada nacházela. Z prohlídky nás nejvíce zaujala rostlina jménem Žlutokap, která kvete jen jednou za 100 let. Bohužel vykvete až v březnu, takže jsme ji kvést neviděli. Když jsme pak vyšli ven, už bylo relativně hezky a tak jme ještě zašli do lesa, kde jsme si zahráli několik her.

Na místo konání jsme tentokrát dorazili autobusem. Vybalili jsme si naše věci a připravili místo na spaní. Poté jsme si šli ven zahrát Molekuly, abychom ještě využili dobrého počasí a šli na véču a po ní jsme si ještě zahráli spoustu her, aby se nám hezky usínalo. Ráno dalšího dne jsme šli ven a zahráli jsme si Medvědy a Najdi svůj strom. K obědu jsme měli klasiku - těstoviny s rajčatovou omáčku. Po jídle jsme se vydali na delší výlet, jehož cílem byla Skalákovna. Během cesty zpátky jsme si ještě zahráli Mrazíka a Žraloky. Následovala večeře a velmi oblíbené hry Sardel a Vrah, pak jsme šli do spacáků spát. Druhý den jsme si ještě zahráli několik her a jeli do Liberce.

I přesto že sme již letos jednou v tanvaldu byli, rozhodli jsme se že musíme vydět chatu u brata kuny po přestavě.

Cesta vlakem naštěstí proběhla bez zvláštních příhod a tak jsme zdárně dorazily na chatu, z chaty samotné jsme byli unešeni ale jelikoš už bylo pozdě navečeřeli jsme se a šli hned spát.

Ráno dalšího dne byl uspořádán turnaj v deskových hrách který, nutno přiznat čítal pouze tři hry i přsto jsme si ho však užily. Po obědě jsme vyrazili na menší výlet po okolí, po cestě jsme si zahráli několik krásných her. Výlet se však protáhl na tolik že při návratu už se zase smrákalo. Další den jsme už nestihli nic moc a tak jsme zase jednou odjeli domů

Obrázky ke všem výletům můžete najít v Galerii :)